Ce te face fericit\a?

Pe mine ma face fericita faptul ca persoanele din jurul meu sunt fericite . Ma simt fericita atunci cand familia mea e bine , cand prieteni mei sunt fericiti . Sunt fericita cand stiu ca am persoane care tin la mine , ca ma simt iubita.

Atunci cand ies cu cea mai buna prietena , cand privesc stelele . Cand sunt la o petrecere si toata lumea se simte bine . Cand ajut o persoana , cand daruiesc cuiva ceva .

Sunt fericita cand dansez , cand stau si povestesc cu fratele meu , cand imi amintesc de clipele frumoase din viata mea. Cand imi beau cafeaua de dimineata , cand mananc mancarea preferata . 

Sunt fericita in orice moment deoarece avem o viata si nu o putem trai in dezamagiri , stres , suferinta . Trebuie sa profitam de orice clipa din viata noastra.

Asa ca te rog sa fi fericit mereu si sa te gandesti ca daca zambesti mereu , candva o persoana se poate indragostii in orice clipa de tine .

Dar totusi , pe tine ce te face fericit\a?

image

image

Lasă un comentariu